Monday, February 13, 2017

မီးသတ္​သတင္​း

ဗဟိုမီးသတ္​သင္​တန္​း​ေက်ာင္​း(ဇီးပင္​ႀကီး) လက္​​ေထာက္​မီးသတ္​ဦးစီးမွဴး​ေလာင္​းသင္​တန္​းဆင္​းပြဲအခမ္​းအနား က်င္​းပ

ေဖ​ေဖာ္​ဝါရီ ၁၀

ဗဟိုမီးသတ္​သင္​တန္​း​ေက်ာင္​း (ဇီးပင္​ႀကီး) လက္​​ေထာက္​မီးသတ္​ဦးစီးမွဴး​ေလာင္​းသင္​တန္​း အမွတ္​စဥ္​.(၁၅/၂၀၁၆) သင္​တန္​းဆင္​းပြဲအခမ္​းအနားကို ေဖ​ေဖာ္​ဝါရီလ ၁၀ ရက​္​​ေန႔ နံနက္​ ၈ နာရီက အဆိုပါသင္တန္​း​ေက်ာင္​း စစ္​​ေရးျပကြင္​းတြင္​ က်င္​းပျပဳလုပ္​ေၾကာင္း သိရသည္။

သင္​တန္​းဆင္​း အခမ္​းအနားသို႔ ေက်င္​းအုပ္​ႀကီး ဒုတိယၫႊန္​ၾကား​ေရးမွဴးခ်ဳပ္​ ဦးသန္​း​ေက်ာ္​​ေက်ာ္​၊ဒု​တိယေက်ာင္​းအုပ္​ႀကီး၊ မႏၲ​ေလးတိုင္​း​ေဒသႀကီး ဦးစီးမွဴး ၫႊန္​ၾကား​ေရးမွဴး ဦးသန္​း​ေဇာ္​ဦး၊ မီးသတ္​ဦးစီးဌာနမွအရာရွိမ်ားနွင္​့ မိသားစုဝင္​မ်ား၊ျမန္​မာနိုင္​ငံရဲတပ္ဖြဲ႕မွ အရာရွိျကီးမ်ား၊ ဌာနဆိုင္​ရာတာဝန္​ရွိသူမ်ား၊ အရန္​မီးသတ္​တပ္​ဖြဲ႕အရာရွိမ်ား၊ သင္​တန္​းဆင္​း လက္​​ေထာက္​မီးသတ္​ ဦးစီးမွဴး​ေလာင္​းမ်ား၏ မိသားစု
ဝင္​မ်ားႏွင့္ ဖိတ္​ၾကားထားသူမ်ား တက္​​ေရာက္​ၾကသည္​။

သင္​တန္​းဆင္​းပြဲတြင္ ျမန္​မာနိုင္​ငံမီးသတ္​တပ္​ဖြဲ႕ ၫႊန္ၾကား
ေရးမွဴးခ်ဳပ္​ ဦးတင္​မိုးက သင္​တန္​းဆင္​းတပ္​ခြဲမ်ားကို စစ္​​ေဆးၿပီး သင္​တန္​းသားအ​ေကာင္​းဆံုး စံျပထူးခြၽန္​ဆုရ ​ေက်ာင္​းသားအမွတ္ ၁၁ လက္​​ေထာက္​မီးသတ္​ဦးစီးမွဴး​ေလာင္​း ​ေက်ာ္​သန္​း​ေ႒း (ရန္​ကုန္တိုင္​း​ေဒသႀကီး၊ သံုးခြၿမိဳ႕နယ္​)၊ သင္​တန္​းသူ အ​ေကာင္းဆံုးစံျပထူးခြၽန္​ဆုရ ​ေက်ာင္​းသားအမွတ္​(၃၈၃) လြင္​လြင္​သူ (ျမန္​မာႏိုင္​ငံမီးသတ္​တပ္​ဖြဲ႕႒ာနခ်ဳပ္​)တို႔ကို ေငြဓါးဆုႏွင္​့ ေလ့က်င္​့​ေရးထူးခြၽန္​၊ စာေပထူးခြၽန္​ဆုရ သင္​တန္​းသား သင္​တန္​းသူမ်ားကို ထူးခြၽန္​ဆုမ်ား ခ်ီးျမႇင္​့့ေပးအပ္​သည္​။

ထို႔​ေနာက္​ ၫႊန္​ၾကား​ေရးမွဴးခ်ဳပ္​သည္​ သင္​တန္​းဆင္​းတပ္​ခြဲမ်ား၏ အေနွး​ေလ်ွာက္၊ အျမန္ေလ်ွာက္​တို႔ျဖင္​့ အ​ေလးျပဳျခင္​းကို ခံယူကာသင္​တန္​းဆင္​း မိန္​႔ခြန္​းေျပာၾကား၍ ဧည္​့ခန္​းမ၌ ထူးခြၽန္​ သင္​တန္​းသား သင္​တန္​းသူမ်ားႏွင္​့ ၎တို႔၏ မိဘမ်ားကို ​ေတြ႕ဆံု အား​ေပးစကား ​ေျပာၾကားသည္​။

၎​ေနာက္​ ရာထူးခန္​႔အပ္​လႊာ​ေပးအပ္​ပြဲအခမ္​းအနားကို အ​ေနာ္​ရထာခန္​းမတြင္​ ဆက္​လက္​က်င္​းပျပဳလုပ္​ခဲ့ရာ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္​ ဦးတင္​မိုးက သင္​တန္​းဆင္​း လက္​​ေထာက္​မီးသတ္​ ဦးစီးမွဴး​ေလာင္​း က်ား ၂၈၈ ဦး၊ မ ၁၂၇ ဦးတို႔ကို ရာထူးခန္​႔အပ္​လႊာမ်ား ​ေပးအပ္​ေၾကာင္​း သိရသည္​။

(Ah Lin Nge)

Photo: Than Htay, Ma Jor & Zin Myo Win

No comments:

Post a Comment